1. Zdefiniuj grupę docelową
Reklama zewnętrzna to forma reklamy wykorzystująca duże, często podświetlane bilbordy bądź znaki na zewnątrz budynków w celu promowania wyrobów oraz usług. Reklama zewnętrzna obejmuje plakaty w miejscach publicznych, takich jak przystanki autobusowe i centra handlowe. Obejmuje również bardziej tradycyjne formy oznakowania, takie jakże billboardy oraz znaki drogowe.
http://reklamki.pl/oferta/kasetony-reklamowe/kaseton-jednostronny-standard/
Najpopularniejszą formą reklamy zewnętrznej jest reklama billboardowa. Billboardy to ogromne plakaty umieszczane wzdłuż poboczy dróg lub innych obszarów o wysokim natężeniu ruchu, które najczęściej reklamują artykuł albo usługę dużymi literami i jasnymi kolorami.
2. Lokalizacja
Decyzja o wyborze odpowiedniej lokalizacji dla reklamy zewnętrznej jest nader ważna. Najlepsze lokalizacje billboardów zapewnią Ci największą ekspozycję oraz największy ruch.
Wybór lokalizacji billboardu powinien składać się na rodzaju reklamowanego artykułu albo usługi, grupie docelowej oraz budżecie.
Przy podejmowaniu decyzji o lokalizacji billboardu należy wziąć pod uwagę niemało czynników. Należy przede wszystkim wziąć pod uwagę grupę docelową, a potem budżet. Możesz również dowiedzieć się, jakie inne billboardy znajdują się w okolicy, zanim podejmiesz ostateczną decyzję.
3. Wyróżnij się świeżymi ideami na reklamy zewnętrzne
Kreatywne wpływy na reklamy zewnętrzne są ważne, ażeby dać się na tle konkurencji. Jedna z najbardziej udanych kampanii była nadzorowana przez firmę Pepsi. Przeprowadzili kampanię, w jakiej wystawili billboard z napisem „Come Alive With Pepsi”, który znajdywał się na Times Square. Ta kampania naprawdę się wyróżniała, ponieważ była tak odmienna z owego, co robili wszyscy inni.
Najlepszym sposobem na wymyślenie innowacyjnych pomysłów na reklamy zewnętrzne jest zastanowienie się, czego docelowi odbiorcy szukają w reklamie a jak dać im wartość, której też nie mają. Na przykład, jeśli sprzedajesz nowy artykuł, możesz chcieć zareklamować go w prosty sposób, ażeby ludzie zauważyli to, jak idą ulicą bądź przejadą obok Twojego billboardu czy kasetonu reklamowego.